HABERLER Slider

Emekliler fatura tarihlerini kendileri belirleyecek…

Türkiye Emekliler Derneği (TÜED) Uludağ Şubesi Başkanı Kenan Pars ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytaç’ı ziyaret etti.

Gerçekleşen ziyarette şirketin müşteri memnuniyeti çalışmalarına değinilirken, emeklilerin yararlanabileceği projeler de görüşüldü. Şirketin, enerji kesintisi gibi müşterilerin mağdur olabilecekleri durumlarla karşı karşıya kalmaması için esnek ödeme planları ve müşteri segmentasyonu gibi pek çok projeyi entegre olarak yürüttüğünün altı çizildi.

Esnek Fatura Uygulaması

Görüşmede emekliler gibi belirli tarihlerde maaş ödemesi alan grupların, maaş tarihinin fatura son ödeme tarihi ile uyuşmaması sebebiyle devreye alınan Esnek Fatura uygulaması üzerinde duruldu. Şirketin bu uygulaması ile mevzuat müşteriler lehine pozitif bir şekilde esnetiliyor. Bu uygulama sayesinde tüketiciler fatura son ödeme tarihlerini kendileri belirleyerek, istediği tarihte ödeme yapabilme imkanı elde ediyor. Kişiye özel ödeme tarihi belirleme özelliğiyle mesken müşterileri kendileri için en ideal dönemi seçerek, fatura ödemelerini yapabiliyor. Mevzuata göre verilen 10 günlük ödeme süresinin memur, emekli ve diğer ücretli çalışanların maaş ödeme tarihi ile uyuşmamasından yola çıkan bu uygulama gecikme zammı, elektriğin kesilmesi gibi sıkıntıları ortadan kaldırıyor. Uygulamanın sunduğu diğer bir avantaj ise tüm müşterilerin, faturalarının oluşmasını istedikleri alt limit tutarını da belirleyebilmesi. Bu özellik ile de müşterilerin kendi belirledikleri tutara kadar faturaları oluşmuyor ve küçük faturalar sebebiyle oluşan sıkıntılar yaşanmıyor.

Emeklilerin hayatlarını kolaylaştırmak amaçlanıyor…

Şirket aynı zamanda işlem merkezlerinde engelli, 65 yaş üstü, şehit yakınlarına ve gazilere işlem önceliği tanıyor. Bununla birlikte müşteri memnuniyeti çalışmaları kapsamında mesken tarife grubunda bulunan 65 yaş üzeri, şehit yakını ve gazi müşterilere 3 dönem boyunca, vefat eden müşterilerin bulunduğu aboneliklerine ise 2 dönem boyunca enerji kesintisi uygulanmıyor. Şirket ayrıca 7 gün 24 saat hizmet veren online işlem merkezi ile müşterilerinin elektrik işlemlerinin dakikalar içinde tamamlanmasına olanak tanıyor. Teknolojiyi sosyal anlamda dezavantajlı gruplara elektrik hizmetine ulaşmada kolaylık sağlamak için kullanan Uludağ Elektrik’in işaret dili görüşme hattı üzerinden işitme ve konuşma engelli müşteriler, elektrikle ilgili işlemlerini görüntülü şekilde gerçekleştirebiliyor. Bu bilgiler doğrultusunda TÜED Uludağ Şube Başkanı Kenan Pars, Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac’a ilgilerinden dolayı teşekkür ederek, farklı projelerde de birlikte çalışmaya ve üyelerini bilgilendirmeye devam edeceklerini dile getirdi. Ali Erman Aytac ise, TÜED aracılığıyla tüm emeklileri bilgilendirmeyi ve devreye aldıkları çeşitli uygulamalar sayesinde de emeklilerin hayatlarını kolaylaştırmayı amaçladıklarını vurguladı.

Haberin Bursa Basınına yansımaları

 

 

 

 

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir